KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA

To jeden z najważniejszych elementów związanych z prowadzeniem firmy, ściśle związana z relacjami pracowniczymi. Według brytyjskiej agencji Gatehouse, aż 38% osób zatrudnionych pracuje w firmach zatrudniających od 1 tys. do 10 tys. pracowników. W każdym przypadku dobrze prowadzona komunikacja wewnętrzna przekłada się na efektywność kadr, pozwala również zapobiegać wewnętrznym kryzysom w firmach.

Komunikacja wewnętrzna ma ogromny wpływ na wynik przedsiębiorstwa: pracownicy znają cele firmy, do których należy dążyć, w jaki sposób to robić i jakie mają znaczenie w osiąganiu sukcesów. Komunikacja na linii zarząd firmy-pracownicy jest kluczowym elementem związanym z satysfakcją pracownika. Jak dowodzą badania, wielu pracowników wskazuje na to, że chciałoby zabierać głos w sprawach ważnych dla ich organizacji.

Tworzymy mechanizmy związane z prawidłowo prowadzoną komunikacją wewnętrzną, począwszy od projektowania relacji, po realizację oraz organizację szkoleń, eventów, czy też budowanie przyjaznego klimatu sprzyjającemu wewnętrznemu rozwojowi firmy.